Schoonheidsbedrijven presenteren de nieuwste producten met duurzame ontwikkeling en technologische innovatie - SHINE News

2021-11-29 06:36:00 By : Ms. Christine Lee

De zone voor schoonheid en cosmetica, en chemicaliën voor dagelijks gebruik in hal 6.1 van de vierde China International Import Expo, is altijd een van de meest populaire sites voor bezoekers.

Dit jaar is het geüpgraded en bestaat het uit drie gebieden: het gedeelte cosmetica en gezichtsverzorging met producten zoals make-up, parfum, huidverzorging en maskers; chemicaliën voor dagelijks gebruik en toiletartikelen met wasmiddel, toiletartikelen en mondverzorging; en home beauty kit-sectie met huishoudelijke schoonheidstools, haarverwijderaar en gezichtsreinigingsapparaten.

Naast CIIE's oude vrienden L'Oréal, P&G, Unilever, Estée Lauder, Shiseido, Amorepacific en Kao, zijn er enkele nieuwkomers, waaronder het Japanse multinationale bedrijf voor persoonlijke verzorging Kose, het Amerikaanse multinationale schoonheidsbedrijf Coty en het Duitse multinationale bedrijf Beiersdorf, dat persoonlijke producten produceert en verkoopt. onderhoudsproducten en drukgevoelige lijmen.

Dit jaar hebben veel exposanten hun nieuwste hightech-producten meegebracht en concepten voor duurzame ontwikkeling geïntroduceerd.

De zone voor beauty en cosmetica, en chemicaliën voor dagelijks gebruik in hal 6.1.

Exposanten presenteren hun nieuwste producten.

Het Franse cosmeticabedrijf L'Oréal gebruikt zijn geavanceerde technologieën en innovatieve ideeën om de consument meer keuze te geven in op maat gemaakte cosmetica en om bij te dragen aan duurzame ontwikkeling.

Vrouwen die het moeilijk vinden om een ​​lippenstift te kiezen als ze nu rondhangen, kunnen hun eigen lippenstift maken met YSL ROUGE SUR MESUR, een slimme 'lippenstiftprinter'.

Met dit draagbare, flesachtige apparaat, dat zijn debuut maakte op de CIIE, kunnen ze lipgloss van verschillende kleuren mengen en een kleur uitwerken die bij hen past door middel van technologieën zoals augmented reality.

Na het inbrengen van tubes lipgloss in het toestel, kunnen gebruikers het via een mobiele applicatie verbinden met hun smartphone. Vervolgens kunnen ze een kleur kiezen uit het kleurenspectrum, uit de kleur van een item op de foto, of uit kunstmatige intelligentieanalyse met de kleuren van hun haar en kleding.

Vervolgens zal het apparaat uit elke tube een andere hoeveelheid lipgloss afgeven en mengen om de gewenste kleur te verkrijgen.

Een ander apparaat dat L'Oréal voor het eerst naar de CIIE heeft gebracht, is de waterbesparende haarverzorgingsapparatuur.

L'Oréal Water Saver, gezamenlijk ontwikkeld door L'Oréal Group en het Zwitserse milieu-innovatiebedrijf Gjosa, maakt gebruik van het principe van fractionele distillatie voor raketmotoren. Het slaagt erin om een ​​precieze botsing te veroorzaken tussen waterstromen die superkleine waterdruppels kunnen vormen die slechts een tiende van de grootte van gewone waterdruppels zijn.

Door dit innovatieve proces wordt de wasefficiëntie sterk verbeterd en kan tot 80 procent water worden bespaard.

Het systeem biedt gebruikers ook een one-stop haarverzorgingservaring. Het is in staat om tot drie verschillende producten, waaronder shampoo, conditioner en haarmasker, te mengen tot kleine waterdruppels met hoge snelheid op basis van individuele voorkeuren. Ondertussen zullen de krachtige waterstromen ook een massage-achtige comfortervaring geven, waardoor het wassen en verzorgen van het haar persoonlijker en aangenamer wordt.

De waterbesparende haarverzorgingsapparatuur van L'Oréal Water Saver.

De apparatuur kan maximaal drie verschillende producten mengen.

Gepersonaliseerde lipgloss kan worden geproduceerd met behulp van augmented reality.

De "lippenstiftprinter" laat uit elke tube een andere hoeveelheid lipgloss los en mengt deze, zodat de gebruiker de gewenste kleur krijgt.

Shiseido heeft een technologie ontwikkeld die een dagelijkse "tweedelaagshuid" kan creëren - een soort dunne laag die op iemands gezicht kan worden aangebracht om wallen onder de ogen snel te verlichten.

Door een groot scherm aan te raken op het digitale interactiegebied dat is ingesteld door Shiseido, kunnen bezoekers zien hoe wallen onder de ogen verdwijnen met de nieuwe technologie.

Shiseido's Perfecte UV-beschermer, die de bijnaam "Blue Fatty" heeft gekregen vanwege zijn schattige, balachtige blauwe fles, zal binnenkort een nieuw lid in zijn familie hebben. De "Pink Fatty", debuteerde op de CIIE, kan de huid voeden en beschermen tegen de zon.

Anessa, een ander merk onder Shiseido dat populair is onder Chinezen vanwege zijn zonnebrandproduct, presenteert ook zeven nieuwe producten. Een opgewaardeerd traditioneel product geeft een betere bescherming tegen zon en warmte.

Voor duurzame ontwikkeling brengt Shiseido haar huidverzorgingsmerk Baum dat vorig jaar werd opgericht. Gebaseerd op het concept van 'naast de natuur bestaan', gebruikt het gerecycled hout om de verpakking te maken en meer dan 90 procent van zijn producten is gemaakt van natuurlijke materialen. Nog twee andere merken, Elixir en Ipsa, gebruiken ook milieuvriendelijke verpakkingen.

De "Pink Fatty" UV-beschermer.

Bij het gebruik van een masker vinden mensen meestal dat het one-size-type niet erg goed past. Maar nu kunnen ze hun eigen maskergrootte aanpassen met een machine die door Kose wordt getoond door hun gezicht te scannen.

Na het verzamelen van de 3D-gegevens van iemands gezicht met een tablet, kan de computer een printer van het droge maskerpapier laten lopen en vervolgens kan de klant de toning lotion erop aanbrengen om zijn eigen masker te maken.

Kose bracht ook een nagelprinter waarmee hij samenwerkte met CASIO naar de expo. Hiermee kunnen klanten het patroon dat ze leuk vinden op hun nagels afdrukken. Dit jaar lieten ze een ontwerper speciaal voor CIIE een set van drie patronen maken. Ze hebben ook nog twee sets die respectievelijk zijn ontworpen voor de herfst en genderneutraal zijn.

Tijdens de expo zullen er evenementen worden gehouden om afvalcosmetica "wedergeboorte" te geven. In samenwerking met start-up MÅNGATA ontwikkelde Kose technologieën die afvalcosmetica kunnen recyclen om pigment te produceren.

Het merk Sekkisei is ook een voorstander van duurzame ontwikkeling. De Clear Wellness-serie maakt gebruik van milieuvriendelijk materiaal Bio-PET gemaakt van bagasse, dat tijdens de productie minder koolstofdioxide uitstoot.

Naast de gerecyclede verpakking bevat het geen papieren instructies en in plaats daarvan staat er een QR-code op de doos voor digitale. De inkt die op de goederen wordt gedrukt, is biomassa-inkt die gemakkelijk afbreekbaar is en minder belastend is voor het milieu. Het overweegt ook om in sommige winkels recyclingdozen te plaatsen voor gebruikte containers.

Met een printer kunnen klanten de patronen op hun nagels personaliseren.

Het merk SK-II van P&G biedt een apparaat genaamd "Mini Magic Scan" dat de kwaliteit van iemands huid kan testen en kan helpen bij het vinden van problemen door middel van kunstmatige intelligentie-analyse.

Na het tonen van je gezicht in het frame op de spiegel en het geven van wat basisinformatie, zal het apparaat in drie minuten een analyse over de huid geven.

Ondertussen bevat een nieuwe limited edition van SK-II essence de eerste volledig recyclebare fles van het merk met als thema de Amerikaanse popartiest Andy Warhol.

Het wordt ook geleverd in een cadeauset met een uniek op Andy Warhol TV geïnspireerd zakje gemaakt van geregenereerd nylon, een oneindig recyclebaar duurzaam garen gemaakt van oceaan- en stortafval zoals verlaten visnetten.

Op de duurzaamheidstentoonstelling van P&G lanceerde het merk Herbal Essences een nieuw natuurlijk haarverzorgingsproduct genaamd "Perennial", dat zich houdt aan het concept van duurzame ontwikkeling en milieubescherming.

De aluminium fles en navulverpakking vermindert het plasticverbruik per milliliter met ongeveer 62 procent in vergelijking met hetzelfde volume plastic flessen.

Het bedrijf werkt samen met de Royal Botanic Gardens in Kew in het Verenigd Koninkrijk en het Kunming Institute of Botany (KIB) van de Chinese Academy of Sciences, om het Kew Gardens Millennium Seed Bank-programma te ondersteunen en om wetenschappers te helpen bij het bestuderen en beschermen van 20 bedreigde planten in China. Deze planten staan ​​op de flessen gedrukt.

Dit gebied toont negen producten uit zes categorieën om de innovatieve benadering van duurzaamheid van P&G met betrekking tot productontwikkeling en ontwerp te demonstreren.

De rejoice non-rinse conditioner bespaart water voor elke spoelbeurt met conditioner, gelijk aan twee weken drinkwater voor een persoon. De fles en dozen van Tide-vloeistof en pods, en Safeguard vloeibare handzeep en body wash-fles zijn allemaal recyclebaar.

De OLAY-perzikcrème verminderde het plasticverbruik met 4 procent per jaar, wat overeenkomt met een reductie van 3 miljoen flessen mineraalwater, terwijl de verpakking van de Oral-B iO elektrische tandenborstel overgaat van papier-plastic naar alleen papier.

Een nieuwe limited edition van SK-II essence bevat de eerste volledig recyclebare fles van het merk met als thema de Amerikaanse popartiest Andy Warhol.

SK-II biedt een apparaat genaamd "Mini Magic Scan" dat de kwaliteit van iemands huid kan testen.

Amorepacific heeft twee tentoonstellingshallen voor visuele en audioverbinding met schoonheid en cosmetica. Het display combineert wetenschap en kunst.

In de ene hal, wanneer de bezoeker het model van een product van de balie pakt, wordt er een video over afgespeeld op het holografische scherm. De bezoeker voelt zich op de plek waar het is geproduceerd.

Korte video's van het visuele ontwerpteam Healing Times dat wordt ondersteund door Amorepacific worden in de andere hal getoond zodat bezoekers een autonome sensorische meridiaanreactie (ASMR) krijgen, gevoel voor ontspanning en zelfheling.

De stand van Innisfree kopieerde een deel van zijn winkel voor het recyclen van lege flessen in Seoul, Zuid-Korea, en toonde items gemaakt met gerecyclede flessen, waaronder tandenborstelhouder, sleutelhanger, bloempot en zelfs de muur.

De tentoonstellingshal van Amorepacific is voorzien van een holografisch scherm.

Korte video's van het visuele ontwerpteam Healing Times bieden bezoekers een autonoom zintuiglijk meridiaanreactiegevoel voor ontspanning en genezing.

De stand van Innisfree toont items gemaakt van gerecyclede flessen.

Een bloempot gemaakt van afvaldeeltjes.

Het voelt alsof je een tuin binnengaat bij een bezoek aan Coty. Mensen kunnen genieten van de geur van moderne versies die zijn gegenereerd op basis van de vier klassieke geuren gecreëerd door de Franse parfumeur Francois Coty, de oprichter van het merk, van enkele decoraties ontworpen als klokvormige bloemen met lange stelen.

Coty, een nieuwkomer bij de CIIE, is het eerste bedrijf dat duurzame ethanol uit afgevangen koolstofemissies gebruikt bij de productie van geuren, wat een enorme technologische doorbraak is in de schoonheidsindustrie. Ethanol is een essentieel ingrediënt bij de productie van geuren en vormt ongeveer 80 procent van het eindproduct.

Het bereikte dit in samenwerking met Lanzatech, een leider in de productie van nieuwe generatie, groene en duurzame ingrediënten.

Het zonneproduct Lancaster Sun Sensitive van laatstgenoemde biedt schone en veganistische formules die zijn ontwikkeld om te voldoen aan de strengste schone toepassingsrichtlijnen met 40 procent minder ingrediënten. Het is oceaanvriendelijk en de verpakking is ook milieubewust en bevat minimaal 50 procent gerecyclede materialen na consumptie.

Industriële emissies, die anders in de vorm van broeikasgassen in de atmosfeer terecht zouden komen, worden door merken als Gucci, Burberry en anderen omgezet in geuren.

De Chloe Naturelle is een geur van volledig natuurlijke oorsprong die is ontwikkeld met duurzaam geoogste ingrediënten, waaronder neroli, roos, ceder en citroen en verpakkingen met een lagere impact.

Een vrouw ruikt de geur van decoraties die zijn ontworpen als klokvormige bloemen met lange stelen bij Coty.

De Chloe Naturelle is een geur van volledig natuurlijke oorsprong.

Mensen denken misschien dat cosmetica alleen voor het gezicht is. Maar op het gebied van Unilever kunnen bezoekers "make-up" en "masker" voor hun tanden vinden.

Onder de vier geïmporteerde merken die Unilever voor het eerst introduceert in CIlE, is er Signal, een toonaangevend Frans merk voor het bleken van orale tanden. De bleekpen, die gemakkelijk mee te nemen is, kan mensen helpen hun tanden er wit uit te laten zien voor dringend gebruik zoals dating en interviews.

De op maat gemaakte 3D-kit voor het bleken van tanden, die speciale gel op de tanden aanbrengt als een "masker", zorgt ervoor dat de tanden binnen zes dagen op een veilige manier witter worden.

Een ander merk, REGENERATE, is 's werelds eerste tandpastamaker die tandglazuur repareert.

Unilever heeft ook een "Sustainable Action Wall" waarop te zien is hoe wasmiddelmerk OMO "air" wascapsules worden gemaakt.

Dit product is het eerste wasproduct op de markt ter wereld dat koolstofafvangtechnologie gebruikt om koolstof uit de lucht te maken. Dit doorbreekt de traditie van de wasindustrie om koolstof uit fossiele brandstoffen te extraheren om oppervlakteactieve wasmiddelen te maken. Deze 'groene technologie' is afkomstig van Unilevers onderzoeks- en ontwikkelingsteam in China en werd voor het eerst op de Chinese markt genoteerd.

Dit is de eerste keer dat OMO's "lucht" wascapsule wordt tentoongesteld op CIIE, waardoor Chinese consumenten een nieuwe optie krijgen voor "groene consumptie".

Unilever toont "make-up" en "maskers" voor hun tanden.

Unilever heeft een "Sustainable Action Wall" waarop te zien is hoe wasmiddelmerk OMO "air" wascapsules worden gemaakt.

Als u meer wilt weten over uw huidproblemen, maar niet graag naar een dokter gaat, kunt u naar de omgeving van Estée Lauder komen.

Een machine, die drie soorten lichtbronnen heeft om de oppervlakte, middelste en diepe huidlagen duidelijk met een camera te vangen, kan rimpels, vlekken en verstopte poriën detecteren en een evaluatie en analyse geven.

Nadat de camera drie foto's heeft gemaakt van iemands gezicht van links, midden en rechts, kan de machine een snelle analyse geven. Hoe ernstig het probleem is, wordt aangegeven met drie kleuren – groen, geel en rood – van het laagste naar het hoogste niveau.

Elk deel van de huid kan op het scherm worden vergroot met lijnen en cirkels om aan te geven waar het probleem zit.

Jo Malone, Brits geur- en lifestylemerk onder Estée Lauder, decoreert de stand met een model van een beboste vallei met een rondrijdende trein en introduceert hun nieuwste drie producten op basis van natuurlijke ingrediënten, waaronder roos, magnolia, mandarijn, honing, wit mos en sneeuwklokje , allemaal in goed ontworpen flessen. De White Moss & Snowdrop zal naar verwachting volgende maand in de winkels verschijnen.

Het product van Estée Lauder kan huidproblemen detecteren.

Elk deel van de huid kan op het scherm worden vergroot met lijnen en cirkels om aan te geven waar het probleem zit.

Het Britse geur- en lifestylemerk Jo Malone onder Estée Lauder presenteert zijn producten.

Copyright 2019 © Shanghai Daily Alle rechten voorbehouden.