Chinese schoonheidsgigant S'Young neemt EviDenS de Beauté over en markeert een nieuwe hoogte van CP-samenwerking

2022-08-27 05:25:39 By : Ms. Anna Wang

888-776-0942 van 08.00 uur - 22.00 uur ETSHANGHAI, 22 juli 2022 /PRNewswire/ -- Op 17 juli kondigde S'Young Group Co., Ltd. (S'Young, the Company) (300740.SZ) officieel een overnameovereenkomst aan met EviDenS de Beauté, een Franse luxe huidverzorgingsmerk.EviDenS de Beauté behoudt na de overname de zelfstandige werking van het merk en het team.Als vertrouwde en geprefereerde China-partner voor wereldwijde schoonheidsmerken, zet S'Young zich in voor het opbouwen van win-win-partnerschappen met buitenlandse merken en het delen van een langetermijnwaarde bij het verbinden en groeien op de Chinese markt.Met EviDenS de Beauté maakte S'Young gebruik van het originele "CP"-samenwerkingsmodel (China Partner + Couple) en versterkte het Franse merk door middel van een allesomvattende aanpak, door alle dimensies en omni-channel ondersteuning te bieden, waardoor het merk werd geholpen om te gaan van 0 naar 1 op de Chinese markt en bouw het unieke luxe merkimago op.De overname markeert een verdieping van het CP-samenwerkingsmodel en een hoger niveau van samenwerking bij het verwerven van aandelen, investeringen en strategische samenwerking volgens de wensen en behoeften van het overzeese merk.Nieuwe impuls van succes op lange termijn na de overnameHoewel de overname S'Young een meerderheidsbelang in het Franse bedrijf geeft, blijft Charles-Edouard Barthes, oprichter en CEO van EviDenS de Beauté, aandeelhouder en behoudt het bedrijf zijn onafhankelijkheid en het huidige team.Charles-Edouard Barthes, geboren in een oude aristocratische familie in Saint-Paul-de-Vence, Frankrijk, richtte het merk op in 2007 en gebruikte het familiewapen met een geschiedenis van meer dan 800 jaar als merklogo.EviDenS de Beauté is een luxe huidverzorgingsmerk dat de geavanceerde cosmetische expertise van Japan combineert met wereldberoemde Franse elegantie, geliefd bij consumenten over de hele wereld vanwege de anti-verouderingsvoordelen die speciaal zijn ontwikkeld voor de gevoelige huid.Met een hoogwaardige positionering variëren de belangrijkste producten van het merk tussen RMB 1.000 en 3.000, met verschillende categorieën, zoals maskers, lotions, crèmes, essences, zonnebrandmiddelen en anti-verouderingsproducten.Na te zijn overgenomen door S'Young, is EviDenS de Beauté klaar om een ​​nieuwe strategische ontwikkelingsfase in China in te gaan met behoud van de onafhankelijke operatie, en een sterke impuls te geven voor verder succes in de wereldwijde schoonheidsmarkt.Origineel CP-model voor overzeese merken om snel te groeien van 0 naar 1 in ChinaVoordat EviDenS de Beauté samenwerkte met S'Young, had EviDenS de Beauté te maken met uitdagende situaties op de Chinese markt, waaronder prijswanorde: een groot aantal individuele handelaren op e-commerceplatforms kocht monsters van EviDenS de Beauté en verkocht deze sporadisch tegen lage prijzen.Om zich beter te kunnen ontwikkelen op de Chinese markt, koos EviDenS de Beauté voor S'Young als partner, die 16 jaar ervaring heeft in het beheer van beautymerken.Het "CP"-model van S'Young fungeert niet alleen als verkoopagent voor EviDenS de Beauté, maar reorganiseert ook de merkpositionering, het imago en de strategische ontwikkelingsplanning, waardoor EviDenS de Beauté in alle bedrijfselementen en alle verkoopkanalen wordt versterkt.Met een nauwkeurig begrip van de Chinese schoonheidsmarkt, positioneerde S'Young EviDenS de Beauté precies als een Frans anti-aging luxemerk voor de gevoelige huid, nam de beroemde goed bewaarde actrice Li Ruotong aan voor goedkeuring en hield een merklancering in de Rosewood Hotel, een SPA-samenwerkingspartner, om het merkimago te vestigen.Daarna hielp S'Young het merk om samen te werken met een reeks Chinese populaire tv-shows en populaire amusementsprogramma's, waarbij de vrouwen met een hoog inkomen in China werden bestreken door middel van nauwkeurige afstemming van de doelgroep, wat de reputatie en invloed van het merk enorm verbeterde.Op sociale media nam S'Young contact op met top KOL's die zich inzetten voor huidverzorging om inhoud van hoge kwaliteit te coproduceren rond onderwerpen als merkoorsprong, gebruikerservaring en producteffectiviteit, waardoor een compleet merkverhaal en een onderscheidend merkimago voor EviDenS de Beauté, en het vestigen als een populair luxemerk op Chinese sociale media.Naast online promotie heeft EviDenS de Beauté ook haar offline kanalen uitgebreid, waaronder SKP, Galeries Lafayette, Joyce beauty, Sephora en andere high-end kanalen, wat de perceptie van Chinese consumenten van de premium positionering van EviDenS de Beauté verder verbetert.Met de hulp van S'Young is EviDenS de Beauté snel gegroeid op de Chinese markt, die nu een groot deel van zijn omzet inneemt, en zijn heldenproduct staat in de top 2 van hoogwaardige gezichtsmaskers door Tmall van Alibaba, de grootste e-commerceplatform in China.Dit komt doordat S'Young het traditionele eenkanaals verkoopmodel van agenten heeft doorbroken.Het nieuwe model integreert alle zakelijke elementen, bestrijkt alle verkoopkanalen, verbindt de hele bedrijfsketen en levert gezamenlijke inspanningen in alle opzichten, zoals merk, product, markt, kanaal en toeleveringsketen, en realiseert uiteindelijk de haasje-over-ontwikkeling van EviDenS de Beauté in Chinees.Een nieuwe ontwikkelingsfase voor overzeese schoonheidsmerken in ChinaAls geprefereerde Chinese partner voor wereldwijde schoonheidsmerken heeft S'Young samengewerkt met meer dan 30 overzeese merken, op het gebied van huidverzorging, make-up, persoonlijke verzorging, parfum, gezondheidszorg en mannenverzorging.De coöperatieve merken bestrijken vele landen en regio's uit Noord-Amerika, Europa en het Midden-Oosten, waaronder het Franse hypermoderne laboratoriummerk LIERAC, het Italiaanse make-upmerk KIKO MILANO, het Finse nationale huidverzorgingsmerk LUMENE en het prestigieuze parfum merk AMOUAGE, enz., een bewijs van de kracht van S'Young in diversificatie en internationale operatie.In 2019 bereikte S'Young een strategisch partnerschap met Johnson & Johnson om de e-commerce-activiteiten van 14 merken onder Johnson & Johnson op de Chinese markt volledig op zich te nemen, wat een groot succes bleek te zijn voor Dr. Ci:Labo, Listerine en vele anderen.Het unieke "CP"-samenwerkingsmodel van S'Young heeft twee betekenislagen.De eerste laag is China Partner.Wat S'Young de merken biedt, is geen traditioneel online verkoopkanaal of operationele service, maar een empowerment met alle dimensies en omnichannel-mogelijkheden.Ten tweede betekent CP koppel, wat een huwelijksachtig partnerschap vertegenwoordigt.S'Young is van mening dat alleen een langdurige en win-win-partnerschap beide partijen in staat zal stellen de waarde van marktgroei te delen.Op deze manier heeft S'Young buitenlandse merken geholpen om groter en sterker te worden in China.Met respect voor de partners en hun waarde, stelt S'Young internationale niche schoonheidsmerken in staat om hun waarde in China te ontwikkelen en te maximaliseren.Nu is S'Young ook klaar om op verzoek van partnermerken aandelenverwerving, investeringen en strategische samenwerking te ondersteunen, door gediversifieerde en flexibele hulp te bieden om volledig te voldoen aan de behoeften van merken gedurende hun levenscyclus in China.Cision Distribution 888-776-0942 van 08.00 uur - 21.00 uur ET