Het aangaan van retailpartnerschappen met ondernemende lasergraveerders betrekt het winkelend publiek, stimuleert de verkoop, raakt harten en onderscheidt winkels

2022-10-01 18:18:59 By : Ms. Amanda Lo

888-776-0942 van 08.00 uur - 22.00 uur ETTong Li, CEO van AP Lazer®, ziet een retailrevolutie gekoppeld aan het vervullen van de emotionele behoeften van mensen met productpersonalisatieLANSING, Michigan, 18 januari 2022 /PRNewswire/ -- Een toevallige ontmoeting tijdens een shoppingtrip naar Crate & Barrel in Novi, Michigan, leidde tot een onverwachte kans voor ondernemer Nicole Smith, eigenaar van Cutting Edge Lazer Engraving.Na een gesprek met een winkelmanager te hebben aangeknoopt, werd Smith uitgenodigd om haar AP Lazer-apparatuur in de winkel op te zetten tijdens het winkelseizoen voor de feestdagen van 2021 om gratis gravures op de aankopen van klanten aan te bieden.De Crate & Barrel-winkel promootte deze speciale evenementen vooraf en compenseerde het thuisgebaseerde graveerbedrijf."Onze klanten en verkoopmedewerkers waren erg betrokken", zegt Crate & Barrel Store Manager Jennifer Landers."Er was een echt element van plezier en tevredenheid bij het helpen van onze gasten bij het selecteren van artikelen en het laten graveren van hun unieke geschenken in onze winkel."Het graveren van artikelen die op voorraad zijn omzeilt wereldwijde logistieke problemen, stimuleert de verkoop en maakt de winkelervaring onvergetelijk.Het was een winnende samenwerking voor Crate & Barrel, Cutting Edge Lazer Engraving en winkelklanten."Mensen moesten letterlijk huilen bij het zien van de kerstversieringen, snijplanken, schotels, wijnglazen en andere items die ze voor hun ogen kochten tot onschatbare souvenirs", zegt Smith, die samen met haar man Brandon haar bedrijf runt."Ze wisten dat deze attente geschenken de harten van mensen zouden raken en gekoesterd zouden worden."De promoties van de Crate & Barrel-winkel waren zo succesvol dat de graveerevenementen in 2022 worden voortgezet. Tong Li, oprichter, CEO en uitvinder van AP Lazer's gepatenteerde grootformaat lasermachinesystemen met open basis die bijna elk item in de winkelschappen kunnen graveren, meent retailers die omarmen wat hij "The Emotional Marketplace" noemt, zullen in de voorhoede staan ​​van een opkomende retailrevolutie."Zodra aan onze fysieke basisbehoeften aan voedsel, onderdak en veiligheid is voldaan, zoals gedocumenteerd door de beroemde psycholoog Abraham Maslow, hebben onze emotionele behoeften aan verbondenheid, geluk, genegenheid en het geven en ontvangen van liefde voorrang", zei Li."Er zijn enorme kansen voor fysieke retailers die dit begrijpen. Wanneer betekenisvolle sentimenten op alledaagse producten worden gegraveerd, worden ze gekoesterde aandenkens omdat ze warme gevoelens en emoties oproepen."In haar artikel De opkomst van gepersonaliseerde producten in de detailhandel schrijft Yamarie Grullon van Shopkeep: "Personalisatie biedt een aantrekkelijke, kosteneffectieve manier voor consumenten om een ​​emotionele band met een bepaald product of merk te vormen, terwijl retailers een hogere loyaliteit en klanttevredenheid ervaren. "Consumentenonderzoeken naar retailtrends door Deloitte en anderen in de afgelopen tien jaar bevestigen dat consumenten graag meer betalen voor gepersonaliseerde producten, wat de omzet verhoogt, terwijl op maat gemaakte artikelen tot conversaties en gratis mond-tot-mondreclame leiden.Volgens Li kan de timing voor creatieve handelaren niet beter zijn om partnerschappen aan te gaan met lokale lasergraveerders om de enorme obstakels te bestrijden, zoals de Great Resignation-retailtrend van de pandemie, en tegelijkertijd een veelbelovend pad voorwaarts te smeden."AP Lazer-ondernemers in de hele VS kunnen dienen als huisgraveurs voor retailers die worstelen om werknemers te vinden, zonder de overheadkosten van het inhuren, trainen en managen van een werknemer", zegt Li."Artikelen die op voorraad zijn kunnen worden gegraveerd, waardoor wereldwijde logistieke problemen worden omzeild, en de omzet kan worden verhoogd zonder voorraad toe te voegen. Misschien wel het allerbelangrijkste: echte relaties en een concurrentievoordeel kunnen worden gecreëerd door shoppers te bieden wat online retailgiganten niet kunnen: een high touch, een-op-een -één, onvergetelijke klantervaring."Een andere AP Lazer-ondernemer, Bonnie Gilbert van Treblig Design in Port Huron, Michigan, nam contact op met nabijgelegen retailers toen COVID-19 voor het eerst toesloeg in 2020 en ambachtelijke shows werden geannuleerd.Ze ging samenwerkingsverbanden aan met een plaatselijke kapsalon, een verbouwingswinkel, een herenkledingwinkel en een café, waarbij ze hun producten graveerde en haar eigen producten verkocht, waardoor de inkomsten voor iedereen toenemen."De toekomst van retail ligt in het toevoegen van betekenis aan merchandise en menselijkheid aan de winkelervaring", zegt Li.Link naar foto's hier: (fotocredit AP Lazer)Over AP Lazer® Met het hoofdkantoor in Lansing, Michigan, is AP Lazer een particuliere ontwerper en fabrikant van gepatenteerde, open-architectuur CNC-lasermachines die een grote verscheidenheid aan materialen en objecten van elke omvang graveren en snijden.AP Lazer biedt 24/7 technische ondersteuning 365 dagen per jaar.Haar klanten bevinden zich in de VS en op zes continenten.Ga voor meer informatie naar www.APLazer.com.CONTACT: Catherine Ticer [e-mail beveiligd] Mobiel: 248.514.1441Meer nieuwsberichten in vergelijkbare onderwerpenCision Distribution 888-776-0942 van 08.00 - 21.00 uur ET